Category: Autowas en onderhoud

Gepersonaliseerde technische ondersteuning door Castrol

Castrol heeft een nieuwe, gratis technische ondersteuningsservice geïntroduceerd waarmee zowel garages als consumenten in Nederland kunnen communiceren met een speciaal team technische specialisten dat is getraind om advies te geven en vragen op te lossen. De nieuwe service is bedoeld voor zowel huidige als toekomstige klanten van Castrol. De technische medewerkers van Castrol zullen acht uur per dag, vijf dagen per week kosteloos bereikbaar zijn door te e-mailen naar BeneTechService@castrol.com. Tijdens een testfase voor de nieuwe technische ondersteuningsservice beantwoordden de medewerkers van Castrol binnen slechts 24 uur 87% van de vragen per e-mail. Federico Bindi, EMEA Technical Services Manager bij Castrol Europa: “De nieuwe service is, in overeenstemming met onze merkpropositie, ontwikkeld om toegankelijk en responsief te zijn, en we hopen dat garages en klanten die als nuttig zullen ervaren.”

www.castrol.com

Dit bericht delen?