Category: Autowas en onderhoud

Virtuele wasstraat op stand DICO tijdens Carwash Show Europe

Net als in 2015 staat DICO Technik GmbH ook op de komende editie van de Carwash Show Europe. Dit keer samen met de dochtervestiging DICO Carwash BV uit Beuningen. Op stand 567 van DICO wordt een groot video scherm gebouwd waarop een virtuele wasstraat te zien zal zijn.

Met een iPad kan op de verschillende items in de wasstraat geklikt worden waarna deze middels een foto of video worden getoond. Men kan dus echt interactief elk onderdeel werkend aanschouwen om nog beter de unieke werking van de DICO wasstraten te kunnen aanschouwen.

Kettingbaan

Omdat een ingebouwde kettingbaan moeilijk digitaal toonbaar is staat deze wel in zijn volle glorie op de stand. Een korte kettingbaan van zo’n 5 meter is werkend te zien. Verder toont DICO het nieuwe WaVe kassa- en management systeem. Gekoppeld aan automatische kentekenherkenning is het een unieke tool om klantengedrag te leren kennen en daar het loyaliteitssysteem aan te koppelen. DICO heeft dit reeds gedaan in samenwerking met hun partners Poseidon Security en Walnut Loyalty.

Tevens staat op de DICO beursstand de nieuwe onbemande betaalterminal. Met een groot touch-screen met videobeeld én spraak wordt de klant eenvoudig en snel door het betaalsysteem en de opties geleid. Er kan contant betaald worden met PIN, creditcard of waspas. Deze terminal kan upsellen als de beste en vergeet het nooit te doen.

Uitrijscherm 3.0

Als laatste introduceert DICO het wasstraat uitrijscherm 3.0. Dit vervangt alle traditionele wasprogramma confirmatie-schermen en -stoplichten. Een grote 55 of 65 inch HD monitor aan het einde van de wasstraat telt in grote cijfers af naar nul zodat de klant weet wanneer hij kan uitrijden. Het laat een live HD beeld van de glimmende auto zien, confirmeert het gekozen wasprogramma én wordt helemaal groen met een grote uitrij-richtingspijl bij uitrijden. Dus echt alles in één. Het scherm is geheel online gelinkt zodat wijzigingen direct zelf doorgevoerd kunnen worden. In rust-modus kan een eigen reclame boodschap getoond worden. Het uitrijscherm, geschikt voor elk merk wasstraat, is scherp geprijsd en er is geen sprake van abonnementskosten

www.dicocarwash.nl

Dit bericht delen?