Glasurit heeft eind september een succesvolle bijeenkomst georganiseerd voor leden van het ColorMotion-netwerk. In lijn met het ColorMotion-motto ‘Meet, learn, win’ kwamen de leden van Glasurits klantennetwerk en ook stakeholders uit de schadeherstelmarkt in Papendal bijeen om elkaar te ontmoeten, kennis op te doen en ervaringen uit te wisselen.
Het ColorMotion-netwerk heeft als doel leden succesvoller te maken. Door tijdens deze ledenbijeenkomst relaties bij elkaar te brengen, stimuleert Glasurit de aangesloten schadeherstelbedrijven om met elkaar te netwerken en over en weer kennis te delen. De ledenbijeenkomst werd bezocht door meer dan 100 relaties.
‘Winnen doen we samen’
Tijdens de bijeenkomst was de rode draad ‘Winnen doen we samen’. De dag ging van start met een inspirerende ochtend waarbij diverse sprekers aan het woord kwamen. Zo werd onder andere gesproken door Alexander Heijkamp van Athlon, Francesco Wessels van NOC*NSF en Jurgen Hoekstra van BASF. Zij benadrukten het belang van duurzaam ondernemen, goede samenwerking en partnerschap.
Wim Drost, Consultancy Manager Glasurit: ‘’Ons ColorMotion-netwerk is nog steeds groeiende en ook tijdens deze bijeenkomst is weer gebleken dat relaties behoefte hebben aan ondersteuning door een partner die meedenkt met de ondernemer. En belangrijker nog: een partij die hierbij concrete oplossingen biedt om de efficiency en het rendement van het schadeherstelbedrijf verder te verhogen. Wij zullen hier dan ook op blijven focussen en blijven op dit vlak klaarstaan voor onze leden. Nu en in de toekomst.’’