De Standox Roadshows bij Van Rijnsoever in Soest, Autoschade Barendrecht in Barendrecht en Harms Autoschades BV in Hoogezand waren een groot succes. Ruim 200 klanten brachten een bezoek aan de Roadshows. Het waren dus goede avonden voor het in Wuppertal gevestigde schadeherstelmerk Standox en voor haar aanwezige leveranciers.
“Wij geloven in het concept van een Roadshow waarbij wij naar de regio van onze klanten komen en waarbij de zakelijke kant wordt gecombineerd met het aangename. Het biedt ons de mogelijkheid om zowel de ondernemer als de medewerkers te informeren over onze producten en oplossingen.”, vertelt Willem Hartsuiker, Standox Sales Manager voor Nederland, “De opkomst was erg goed en we hebben vele positieve reacties van bezoekers mogen ontvangen.”
Hoogtepunten
Een van de hoogtepunten van de Roadshows dit jaar was de demo met de Standox VOC-Pro-Füller U7530 als air dry schuurfiller en daarnaast de demo-trailer met daarin een complete opzet van het Standox Colour Automation package. Het Colour Automation Package bevat alles wat professionele schadeherstellers nodig hebben de perfecte kleur te vinden, met hierin onder andere de Genius iQ2, de Standox spectrofotometer die gebruik maakt van vergevorderde technologie om extreem snelle en nauwkeurige kleurformule resultaten te geven. Schadeherstellers kunnen hiermee een zo hoog mogelijke kwaliteit aan hun klanten leveren en tegelijk hun kosten te reduceren. Eén van de voordelen van het Colour Automation package is dat de kleur in bijna alle gevallen in één keer juist is. Naast deze demo-trailer en haar inhoud konden klanten verschillende productdemonstraties bijwonen en informatie inwinnen over de verschillende Standox producten -en diensten, waaronder de trainingen die Standox geeft.
Hartsuiker vervolgt, “De gemoedelijkere sfeer en het binnenkijken bij een collega schadeherstelbedrijf blijkt een goed concept te zijn waar onze klanten zeer tevreden over zijn. Enkele klanten lieten weten dat deze opzet veel interessanter was dan een grote beurs. De kleinere opzet heeft als gevolg dat de gesprekken die gevoerd worden van hogere kwaliteit zijn, wat een voordeel is voor zowel klant als leverancier.”